Reklama na telebimie, czyli w jaki sposób z pozytywnym skutkiem zdobywać sympatię nowych nabywców

rerklama w mieście
admin
Czerwiec 21, 2018
Każdy kto co najmniej jeden jedyny raz próbował zmagać się z niełatwym działaniem, jakim pozostaje prowadzenie własnej działalności gospodarczej czy sklepiku albo małego straganu na pobliskim placu handlowym, ten świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest to lekki kawałek chleba.

reklamy
Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com

Konsumenci bywają coraz bardziej kapryśni i za niewielką cenę pragnęliby kupić jak najlepszy artykuł bądź produkty w większej liczbie. Nie bez jakiegokolwiek znaczenia bywa również konkurencja, która niekiedy oferuje asortyment o wiele bogatszy, a nawet w obniżonych cenach. Stąd wielu handlarzy wpisuje w internet np. frazę telebim raszyn aleja krakowska i liczą, że w taki nieskomplikowany, ale i równocześnie dość kosztowny, sposób wyprzedzą konkurentów.Reklama na telebimach, tak samo jak w przypadku bilbordów, musi zostać właściwie przedstawiona – w przeciwnym przypadku taka forma promocji nie przyniesie spodziewanych rezultatów. Oszczędność przekazu bywa w tym przypadku kluczem do sukcesu. Przecież telebim zwraca na siebie uwagę już samą prezencją, a informacje o konkretnej firmie bywają wyświetlane jedynie przez krótki czas. Z jednej strony wyrazistość bywa już zagwarantowana w samej formie przekazu, a z drugiej błyszczące tablice przykuwają wzrok każdego pieszego.Jeśli któryś z kapitalistów zechce reklamować się w taki właśnie sposób, to musi również wybrać właściwą dla siebie lokalizację, tzn. najlepszą sytuacją byłaby taka, żeby reklama na telebimie trafiała do dokładnie określonego klienta. Na przykład, do centrów handlowych przychodzą całe rodziny, zatem telebim znajdujący się tuż wejścia powinien przedstawiać wyselekcjonowane oferty dla tego rodzaju klientów – strona .

To oczywiście sytuacja czysto fikcyjna, ale sprawa lokalizacji nadal jest niezwykle ważna.
Jeżeli weźmiemy pod rozwagę hasło telebim raszyn aleja krakowska, to szybko powinniśmy sobie uzmysłowić, że to miejsce jest w miarę uniwersalne – codziennie głównymi drogami miast przejeżdżają tysiące, o ile nie setki tysięcy aut, w których przemieszczają się potencjalni konsumenci w różnym wieku i o różnym statusie społecznym. Nie ma więc jakiejkolwiek potrzeby, żeby zbyt długo zastanawiać się, czy taka lokalizacja jest właściwa. Zresztą agencje reklamowe troszczą się o to, żeby telebimy znalazły się w tak zatłoczonych zakątkach.

Comments are closed !